25 de des. 2008

LES FOTOS DE L'ALBA I LA PUÇA!




"Hola, Sóc l'Alba, la mami de la Puça.
Com podeu veure a les fotos, està genial, feta tota una senyoreta i es boníssima encara que li encanten les sabates ( ja m'ha trencat unes quantes...) els rotllos del paper del vàter i les estovalles i cada cop que ho agafa adéu! ja ja. Però estic contentíssima amb ella, es porta genial i no dóna gens de feina. Li encanta passejar pel camp i no li agrada gens que la dutxi, però jo crec que a cap gos li agrada no?
Serà el primer Nadal amb ella i estic encantada, encara que el gorret de pare Noel no li agrada, em va costar molt poder-li fer les fotos, per tal com em va demanar l'Anna aqu`´i les teniu.
Gràcies per haver-me donat l'oportunitat de tenir aquesta delícia.
Un petonàs i bon Nadal a tothom!"

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sou les dos GUAPÍSSIMES!
Enhorabona per ser tan bona gent!