29 de des. 2008

COMUNICAT D'AGRAÏMENT!


Cada dia rebem trucades de persones que ens diuen que per la rifa de Nadal ens tornen els diners, i que ells han decidit de no cobrar-la, ja que ho volen deixar per la Protectora.
EN NOM DELS PELUDETS, US DONEM LES GRÀCIES PER PENSAR D'AQUESTA MANERA!
SI NO VOLEU RECUPERAR ELS DINERS NOMÉS CAL QUE TRENQUEU LA BUTLLETA I ELS DINERS QUEDARAN PELS PELUTS.
MOLTÍSSIMES GRÀCIES PER AQUEST GRAN GEST, JA QUE AMB ELS DINERS DE LA LOTERIA PODREM FER MILLORES PER ELLS!!!

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tinc 4 butlletes i no les penso anar a cobrar!!
A mi aquests diners no em treuen de cap apuro i per la protectora serà un gran ajut!
Quan vaig veure que tornaven els diners a la Rifa de Nadal, em vaig posar molt contenta!!
Espero que pugueu recaudar molts diners de la solidaritat de la gent que us va comprar números!!

ANABEL Y FRANCISCO ha dit...

que be!!!! el dia que tenia que venir al carrer major de una vegada hem vaig ficar de part!!!!ja soc mami, i sobretot la tornada a casa ha estat super bonica, vaig fer els presentacions als meus tres peludets i s'adoren!!! qui diu que no es compatible un bebe amb els gossos!!!q me lo digan a mi, que me los como!!!! me la cuiden molt!!!petonets i m'alegro per lo de la loteria!!!

jodie398 ha dit...

Me alegro un monton os lo mereceis.

Boletos rotos ,es lo minimo que se puede hacer.
Saludos

Anònim ha dit...

hens alegrem moltissim de que tot aixi anat molt be, feliçitats a tots, ara si que podreu celebra el any nou feliçment, una forta abraçada, que moltissima salut. lydia

Anònim ha dit...

Lidya jo també en tinc unes cuantes i tampoc les aniré a cobrar. Alba

Unknown ha dit...

Lydia, l'altre dia vam parlar de on anar a cobrar la loteria,pr havent llegit el que fa la gent, jo tb m'hi apunto..no havia pensat en aquesta opció,ja que,(no acostumo a comprar loteria),jeje, per tant, cap als peluts va! Pels dies que fa que els conec i és com si fossin meus!!un saludo! muua. i Feliç any nou!!!1