17 de març 2010

SEIS GOLDENS CACHORRITOS DE GOLPE




ERAMOS POCOS, Y AQUI APARECE UNA FAMILIA COMPLETA, DE GOLDENS DE 2 MESES, ELLOS NO TIENEN LA CULPA, PERO LA PROPIETARIA DE SU MAMA, NO TUVO LA DELICADEZA DE ESTERILIZAR A SU PERRA, Y DE GOLPE, SE ENCUENTRA CON SEIS BEBES QUE NO SABE QUE HACER, ANTE NUESTRAS SUPLICAS DE LA ESTERILIZACIÓN DE LA PERRA, PARECIA COMO SI ESTUVIESE AUSENTE, PERO HE AQUI EL DELITO, EL DELITO DE SEIS PEQUEÑITOS QUE ESPERAN UN HOGAR. NO HACE FALTA DECIR QUE NOS URGE SU ADOPCIÓN, YA QUE SON MUCHOS.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, estic interessada en adoptar un gos, si algun dia els arriba un recient nascut, m'agradaria que m'informessiu ja que jo el vull recient nascudet. Per si us en arriba algun aqui hos deixo el meu e-mail: bermupeke2@hotmail.com

laia ha dit...

Hola! Quina peneta...a veure si els podeu col·locar aviat. Jo aquest diumenge vaig trobar un golden retriever d'un any abandonat. Està ben cuidat i és molt carinyós però ja no el volen...de moment el cuido jo però no me'l puc quedar...si sabeu d'algú...intento trobar-li una família.

Anònim ha dit...

Hola encara estàn en adopció els cadells?
Estariem interesats en un, és per als meus pares fa poc que va morir el gosset que teniem i ho es´tan passant fatal.
Gràcies

E dic Eva Oller i el meu correu és:
quim141@hotmail.com