14 de jul. 2014

SE NECESITA UN HOGAR DE ACOGIDA PARA TUCA

Hola Lydia:
Soc la persona que vaig venir a parlar amb vosaltres divendres pel mati.
Os resumeixo el meu problema:
Tinc una gosseta, de nom Tuca, que vam venir a recollir al vostre centre fa 13 anys, es un gos mestís, es de tamany mitja, de pel curt color negre i marrò, quan la vam adoptar tenie un germà molt semblant a ella.
El meu problema va començar ara fa cinc anys quan va neixer el meu segon fill i va resultar que tenie alergia als gossos i gats, aleshores l'avi va decidir endur-se la nostra Tuca a casa seva al poble, i alli va estar fins que va morir l'avi, ara fa uns mesos. Aleshores la Tuca va tornar amb nosaltres.
Quan va tornar jo estaba esperant el meu tercer fill i teniem la Tuca al balcó, ens van cridar l'atenció els veïns algunes vegades perque la gosseta ploraba quan no ens veia o bordaba al veure altres gossos pel carrer, ara els veïns ja han dit que estan recollint firmes per posar una denuncia. I per acabar-ho d'adobar al bebe tambè li han trobat alergia als gossos.
Jo no vull abandonar la meva gossa. He donat veus amb amics, familiars i coneguts per si algú la vulgues tenir a casa seva, pero no he tingut sort. M' agradaria saber si sabeu d'algú que vulgi tenir un gos, es una bona gossa. Te 14 anys però no ho sembla, es molt activa i juganera.Sempre ha tingut molt bona salut, ha estat operada dos cops, l'ultim fa 6 mesos, d'uns bultets que se li feien a les mamelles, no ha estat mai mare.
Si coneixeu algù que la cuides os ho agrairia, el meu nom és verónica i el meu telefon 676679211.
Gràcies.
 
necesitamos urgentemente un hogar para TUCA, si puede ser en acogida, es mayor y entrar a un refugio sería muy penoso para ella. Si podeis ayudar, poneros en contacto con Veronica. Gracias.