8 de jul. 2014

KIRA, NECESITA DE UN HOGAR

Hola, soc l'Ariadna, he parlat amb vosaltres aquest mati ja que tinc a casa desde disabte a la tarde a la kira.
La historia de la kira es aquesta: ella anava amb el seu cadell per Tamarite de litera desde feia una setmana,no portava collar, unes noies que conec les van agafar i em van demanar ajuda ja que elles no se les podien quedar a les 2 jo no me la puc quedar, la meva parella no vol mes gossos...aixi que estic fent de casa de acullida pero tinc fins el dia 1 d'agost com a máxim.
Avui le portat al veterinari, no te xip, pesa 23kg, està molt sana i no te mes de 2 anys, l'únic que li he de fer son unes cures amb alcohol alcanforat a les mamelles per tallar-li la llet i evitar problemes.
La Kira es molt sociable es porta be amb altres gossos i les noies que el van agafar tenien un gat i em van dir que no li va dir res, es molt dolça, carinyosa i molt tranquila, es un amor, es una mica poruga, no li agrada pujar al cotxe pero un cop està a fins es porta molt be, està molt atenta a tot (no està acostumada a la ciutat), a casa es porta molt be. Aquesta tarde la porto a banyar i posar-la ben guapa.
M'agradaria poder-li trobar una bona casa on l'estimin i la cuidin com es mereix en el cas que no surti el seu amo, jo aquestos dies he fet difusió per face pero res...,es mereix una segona oportunitat son 23 kilos de amor pur, aixecarte pel mati i veure la rebuda que et fa no te preu.
El meu número de telefon es aquest 607662241.


NO ESTA EN NUESTRO REFUGIO, PERO SE NECESITA URGENTEMENTE UN HOGAR PARA ELLA.