1 d’ag. 2014

PODENCA DE CINCO MESES, NECESITA DE UN HOGAR

Hola Lidia Argilés,
 
Conec la labor de la Protectora perque la segueixo pel Facebook, i perque el meu entorn que es molt animalista us coneixen.
 
Us escric perque tinc una podenqueta d'una camada que em queda per donar en adopció (en realitat va ser la primera en adoptar-se però me la van tornar per divorci) té 5 mesos i és la darrera que necesita família.
 
El meu pare recull gossets abandonats, i entre ell i jo en tenim 10, i pel bé de la cadelleta, és millor que trobi familia abans quesigui adulta.
 
Col.laboro amb la Fundació Silvestre, que m'ha ajudat a fer l'adopció de la resta de cadellets, però aquesta petita sembla que necesita un cop de mà adicional ;)
 
Us agrairia que m'ajudéssiu a divulgar. Ella està vacunada, pesa 7 kG, i és boníssima i aprèn tot al momento.
 
Adjunto fotos per si podeu ajudar-me. El meu telèfon és 606744564.
 
Gràcies.
 
Anna