Petit trailer del DVD de la Protectora

16 de març 2016

CARTA QUE ESCRIBI EL 15 DE MAYO DE 2002 "EL MEU GOS"

carta escrita el 15 de mayo de 2002
EL MEU GOS

ara ets el meu amo i només et demano amor. Vas decidir fer-te responsable de mi i t´ho agraeixo. Hi haurà entre nosaltres un pacte secret de confiança que mai es trencarà. Hauràs d èntredre-m durant algun temps, acabo de separarme-me de la mare i dels meus germans.
Em notaràs inquiet i algunes nits em sentiràs plorar. Sí, els trobo molt a faltar. Si m´entents, jo t´entendré després durant molts anys. Seré el teu millor amic i el teu més fidel company, entendré els teus canvis d´humor, les teues alegries, els teus dies bons i els dies dolents, estaré al teu costat quan et sentis sol i trist. I et tractaré sempre amb el mateix amor, amb la mateixa lleialtat. Lleparé la mà amb que em castiguis, perquè la meua capacitat de perdó és infinita. Però no em castiguis, ensenya-m.
No conec els detalls que poden fer-te enfadar, i desitjo ferte feliç en tot moment. Espero que et sentis orgullós de mi quan em vegis estirat als teus peus o quan vagi al teu costat al carrer, com la teua ombra més fidel. Vull ser aquet amic que tant esperaves, però depèn de tu: seré el més fidel reflex de la teua manera d´educar-me i de tractarme.
Ajuda´m a no defraudar-te. Si em tractes amb violéncia, seré agressiu, dolent o, si més no, cohibit. Parla´m, entenc cada una de las teues paraules encara que no et contesti amb el mateix llenguatge. Aprèn a llegir els meus ulls i veuràs com t´entenc, sabràs que m´apassiona jugar tant com a tu. Estic segur que em cuidaràs amb molt amor, ets el meu amo. Apoc a poc ens farem grans amics, ens coneixerem i respectarem per igual. No oblidis mai, amo meu, que, a la meua manera, t´estimo. Creixerem junts, compartirem tantes coses, i el dia que me´n vagi a viure a alguna estrella, mira al cel amb freqúència perqu`sempre estaré mirant.
Ara fes-me una carícia i juga amb mi; ens quedan molts anys per fer-nos feliços.
EL TEU GOS.

protectora animals lydia argilés.
lydia argilés escalé