9 d’abr. 2014

NUESTRA PRECIOSA NEULA


Hola!!! Sóc la Neula!!! Vaig sortir de la prote a principis de l'any 2009! Jo només tenia uns 3 mesos! Em va adoptar la Laura. Ara també tinc un papi que es diu Guillem. Tinc una terrassa on prenc el sol i faig la croqueta tranquilament. Ara cap aquí i ara cap allà. (De vegades faig la croqueta a damunt del llit, però ells no ho saben). Hehe . També m'encanta córrer per la platja empaitant gavines i descarregant energia. En Guillem i la Laura estàn molt contents per què cada dia que passa em porto millor i estic més tranquila, sobretot des de l'operació.
Volia donar-vos les gràcies per salvar-me la vida i donar-me l'oportunitat de trobar una família.

Felicitats per la feina que feu. Sou fantàstics. La Neula és la meva companya de viatge a la vida. I us estaré eternament agraïda.
Molts petons!!!
Neula i Laura.